Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 044-36-46-104

Прес-релізи

  • 16.06.2017 / 14:05

    35% повірених лічильників у споживачів Київської області потребували ремонту або заміни

    З початку року ПАТ «Київоблгаз» спільно з фахівцями ДП «Укрметртестстандарт» повірили майже 30 тис. побутових лічильників. За результатами повірки понад 10 тис. засобів обліку були визнані непридатними до подальшого використання та потребували ремонту або заміни. Таким чином, завдяки плановій повірці, було вчасно виявлено порушення метрологічних характеристик приладів, що застерегло споживачів від некоректного обліку блакитного палива.

    Читати далі
  • 09.06.2017 / 09:52

    Клієнти «Київоблгазу» можуть розрахувати своє споживання у трьох енергетичних одиницях

    «Київоблгаз» надав своїм споживачам можливість самостійно розрахувати споживання газу в трьох енергетичних одиницях - кіловат-годинах (кВт/год), гігакалоріях (Гкал) та мегаджоулях (МДж). Це стало можливим завдяки оприлюдненій компанією інформації щодо маршрутів транспортування природного газу та середньозваженої теплоти згорання за кожним із маршрутів.

    Читати далі
  • 25.05.2017 / 16:49

    Майже тисяча клієнтів «Київоблгазу» скористалась новою послугою «Callback»

    За місяць, з часу функціонування в «Особистому кабінеті» споживача газу послуги «Зателефонуйте мені», майже тисяча клієнтів ПАТ «Київоблгаз» оцінили зручність нового сервісу. Відтепер, з допомогою такої опції споживач може створити заявку у своєму акаунті на сайті 104.ua та вказавши контактний номер, за яким в найкоротший термін перетелефонує оператор Контакт-центру компанії.

    Читати далі
  • 11.05.2017 / 12:10

    Понад 130 тисяч клієнтів «Київоблгазу» оцінили переваги онлайн сервісу «Особистий кабінет»

    Для зручності та комфорту споживачів газу Київської області майже два роки діє онлайн сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. За цей час близько 17% клієнтів ПАТ «Київоблгаз», а це понад 130 тис. споживачів, вже зареєструвалися на веб-ресурсі та змогли оцінити переваги його використання. Зокрема, за допомогою «Особистого кабінету», вони можуть за лічені хвилини передати показання лічильника та отримати всю інформацію про стан особового рахунку.

    Читати далі
  • 04.05.2017 / 15:24

    З початку року послугами Центру обслуговування клієнтів «Київоблгазу» скористалися 5 тис. споживачів

    З початку року фахівці Центру обслуговування клієнтів «Київоблгазу» у місті Вишневе Київської області прийняли та опрацювали біля 5 тисяч звернень споживачів природного газу. Таким чином, всього за кілька місяці п’ять менеджерів нового центру обслужили майже вдвічі більше клієнтів, ніж фахівці звичайних абонвідділів компанії, де працює вісім фахівців.

    Читати далі