Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 044-36-46-104
02.08.2016 / 10:08
Звернення громадян
ПАТ "Київоблгаз" - компанія, яка займається транспортуванням (розподілом) природного газу в Київській області. Посідає перше місце в країні за протяжністю газопроводів та за кількістю споживачів. Пріоритетним напрямком діяльності ПАТ "Київоблгаз" є підвищення рівня надання послуг та клієнтоорієнтованості компанії.

Відповідно до українського законодавства, споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи подати запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до голови правління ПАТ "Київоблгаз" або до директорів за напрямками.

Вимоги до звернень

Про вимоги до звернень громадян та терміни їх розгляду Ви можете дізнатись із Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР.

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
  • Звернення, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Письмове звернення може бути надіслано поштою або передано громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Без дотримання цих вимог, звернення повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дати його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень