Контакт-центр (044) 36-46-104
 
Контакт-центр (044) 36-46-104

Новини

26.12.2017 / 12:14

"Київоблгаз" провів День клієнта у 8 регіональних відділеннях

З 19 по 23 грудня "Київоблгаз" провів для своїх споживачів передсвяткову акцію з подарунками та вікторинами.
День клієнта в ПАТ "Київоблгаз" День клієнта в ПАТ "Київоблгаз"

Впродовж тижня у клієнтів «Київоблгазу», що відвідували абонвідділи, була можливість взяти участь у конкурсах та отримати корисні подарунки. Зокрема кожен споживач, який зареєстрував Особистий кабінет на тонкому моніторі в приміщенні Центру обслуговування або відгадав кросворд із корпоративної газети взяв участь в безпрограшній лотореї та виграв ялинкові прикраси, фірмові чашки, календарі та інші приємні сюрпризи.

Також отримали подарунковий набір лояльні клієнти компанії, які впродовж вересня-листопада сплачували газ через онлайн-сервіси. Окрім того, компанія провела розіграш призів серед найдисциплінованіших клієнтів, які впродовж останніх трьох місяців передавали показання через Особистий кабінет і не мали боргів за газ. 

Кожен відвідувач центру обслуговування та районних абонвідділів мав змогу оцінити якість обслуговування, заповнивши спеціальну анкету. Опитування проводилось анонімно. Усі учасники отримали подарунки. 

Акція "День клієнта" проводилась у 8 регіональних відділеннях компанії.

Нагадаємо Центр обслуговування клієнтів та абонвідділи компанії обслуговують клієнтів за графіком: 

вівторок-п’ятниця з 8:00 до 17:00, субота з 8:00 до 15:45, неділя, понеділок - вихідний.