Контакт-центр (044) 36-46-104
 
Контакт-центр (044) 36-46-104

До уваги клієнтів

01.05.2020 / 11:03

Співробітники АО «Київоблгазу» в умовах карантину відреагували на понад 7 тисяч викликів

Піклуючись про безпеку клієнтів, цілодобово дві сотні працівників забезпечують роботу аварійної газової служби АТ «Київоблгаз». У період карантину через коронавируса на гарячу лінію «104» надійшло 7010 викликів, на кожен було зреагувати вчасно.
АТ «Київоблгаз» АТ «Київоблгаз» ФОТО: АТ «Київоблгаз»

Під час карантину на гарячу лінію «104» надійшло 7010 викликів. На кожен зреагували вчасно. Ваша безпека понад усе. Щодня на сотні екстрених викликів виїжджають 200 фахівців аварійної служби. Саме вони безпосередньо контактують з клієнтами і більше ризикують захворіти COVID-19. Тому захисні костюми, маски та інші засоби індивідуального захисту завжди при собі. Ми дбаємо про своїх працівників, щоб Ви були в безпеці.

 
Контрольні показання

АТ «Київоблгаз» вшанував пам'ять загиблих Героїв у Другій світовій війні 9 травня традиційно четвертий рік поспіль керівництво АТ «Київоблгаз» поклало квіти до Меморіалу Бук...

АТ «Київоблгаз» передав засоби захисту лікарям екстреної допомоги Київської обласної клінічної лікарні АТ «Київоблгаз» висловили подяку лікарям екстреної медицини Київської обласної клінічної лікарні та ...